wtorek, 25 sierpnia 2015

PRZEKĄSKI Z CIASTA FRANCUSKIEGO *przepis



Święta, Święta, i po Świętach – już za kilka dni padną te słowa, a wraz z nimi rozpoczną się przygotowania do zabawy Sylwestrowej. Dla tych, którzy zostają w domu, bądź wybierają się na domówkę do znajomych, mam propozycję szybkiej, smacznej, a do tego bardzo efektownej przekąski.


Składniki:
1 gotowe ciasto francuskie
Ser camembert (lub inny, w zależności od gustu)
wędlina
Cebula (ja użyłam czerwoną)
pomidor
zioła prowansalkie


Ciasto francuskie wyciągamy z opakowania. Kroimy na mniejsze kawałki (ja pokroiłam na prostokąty.
Wędlinę kroimy w paseczki, cebulę w kostkę, pomidora w zależności od wielkości kawałków ciasta (ja pokroiłam na plasterki a następnie przekroiłam je na pół).
Na każdym z kawałków ciasta układa pomidora, wędlinę, cebulę. 




Wszystko przykrywamy serem. Doprawiamy smaku ziołami prowansalskimi.



Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 200°C ok. 15  minut (tak aby ciasto ładnie wyrosło). Nalepiej podawać na ciepło.




Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz