poniedziałek, 2 listopada 2015

NESTLE CHEERIOS OATS - pomysł na pyszne śniadanie

Udało się. Zostałam zakwalifikowana do kampanii nowych płatków śniadaniowych Nestle Cheerios Oats. Dzięki STREETCOM, od trzech tygodni mogę testować nową wersję płatków owsianych oraz dzielić się nimi ze znajomymi. W trakcie tych dni przekonałam się, że Cheerios Oats to świetny pomysł na pyszne śniadanie.


Ale zacznijmy od początku…


Jakież było moje zdumienie, gdy po otwarciu przesyłki, okazało się, że w skład paczki ambasadora wchodzi aż sześć pełnowartościowych opakowań płatków – trzy opakowania Nestle Cheerios Oats bez dodatków oraz trzy z cynamonem. 




Bardzo ciekawym i oryginalnym pomysłem okazały się małe torebki, do których mogę przesypać płatki, aby podzielić się nimi ze znajomymi. Kilku znajomych trafnie zauważyło, że dzięki temu łatwiej było im zwrócić większą uwagę na akcję oraz sam produkt, niż jakbym częstowała małymi opakowaniami samplingowymi.



Przyznam szczerze, że nigdy nie byłam wielką fanką płatków owsianych. Mogłabym to tłumaczyć czasem, jaki musiałam poświęcić na przygotowanie ich, jednak prawdą jest, że najzwyczajniej w świecie mi nie smakowały. Cheerios Oats łamią stereotypy związane z owsianką i przekonują do siebie nawet mnie.

Czym konkretnie wyróżniają się Cheerios Oats na tle innych płatków owsianych?
  •  Można je spożyć od razu – dzięki specjalnemu procesowi produkcji nie wymagają wcześniejszego długiego namaczania w wodzie bądź mleku, jak to jest w przypadku standardowych płatków owsianych
  • Posiadają wyjątkowy smak – płatki z pełnoziarnistego owsa doskonale komponują się ze znanymi (chyba wszystkim)  kółeczkami Cheerios
  • Są zdrowe – obniżają poziom cholesterol LDL dzięki wysokiemu stężeniu błonnika rozpuszczalnego (badania dowodzą, że wystarczą już 3g błonnika dziennie – jedna porcja Nestle Cheerios Oats zawiera 1g); zawierają witaminy i minerały (wit. B2, B6, kwas foliowy i pantotenowy, niacynę, wapń oraz żelazo).




SMACZNEGO J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz